Justin Bieber - Under The Mistletoe

Evelina här!

Hejhej! Jag heter Evelina då, jag är 14 år och bor i trosa / råcksta (googla). jag älskar at fota och bloggar iland på www.evelinasfoton.webblogg.se fast den är inte så aktiv, lol.. orkar inte fota på vintern xd Men iallafall, har en dålig canon eos 1000d, till ha en 600, fast det är så sjukt dyrt :o aja, jag är också en belieber (nähä? :o) och ja, skulle göra allt för honom osv. Jag har 2 söta hundar, chimrah och engla, och 2 cp störda gerbiler (googla) som hatar mig.     Mitt liv går mest ut på att gå i skolan just nu, sen gymnasie, sen jobba, sen gå i pnsion, då har jag tid :D har säämsta humorn och stavar som en apa, iafl när jag är trött. blir alltid ful på bild och hatar broar (lol)
okej det va lite om mig, adios BITCHES
lolinteenbildjagtog1månadefterjagfåttkameranochegofotademigivarjesekunochtroddejagvarsnygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0