Justin Bieber - Under The Mistletoe

Första inlägget!

Hej allihopa! Detta är då våran blogg, här ska vi blogga om Justin & om våran vardag. Det är som en vardagsblogg med 7 beliebers, och såklart så kommer Justin inte glömmas.
Jag har gjort designen lite snabbt, ni får fråga den där proffsiga tjejen sen om hon kan göra en design till oss. Ganska nöjd med designen, den duger väl? :)
Har satt en 7a uppe i adressfältet också, eftersom vi är 7 st.. Btw; Jag skriver 7BELIBERS för det ser helt grymt coolt ut! Tror vi får så mycket mer status då.
Om ni vill någonting kan ju mejla mig på facebook, jag är som ansvarig för att bloggen fungerar som den ska och sånt. Så ja, blogga på nu allihopa. Men ni, här har jag gjort skyltar till er! Använd dom när ni gjort ett inlägg, ändra också till eran kategori, men om ni te.x skriver om någon musik så måste ni ha skylten och sånt. Så kom igen nu, blogga på! Skyltarna är här under. :) ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

vad rolig blogg med så många personer, jag delar min blogg med min kompis besök den gärna :)

2012-03-03 @ 16:34:57
URL: http://nattstad.se/fucking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0