Justin Bieber - Under The Mistletoe

Grace

hellu ne e jag cp skadad och typ bajsar på mig för jag kollar på en film som hetter Grace...
euw skräkfilm AWWEESOMME men ändå inte ... heheh
idag så hade jag matte och det var kul HAHAHHA ne men seriöst min lärare skällde ut mig i matten för hon bah du gör ju ingenting.. true story men sen jag bah but i already can all that! sen hon bah WELL PROVE IT! igenkligen jag e fett pro på matte om jag anstränger mig.. så jag bah okey sen jag visa henne sen hon bah okey, bur diana you need to Participade more in class, I know you can! bla bla bla... för er som inte vet går jag i en engelsk skola det är darför min matte lärare pratar engelska med mig hahahah xD





hihih detta skrev hon i mitt omdömme...


aww jag borde ha den skjortan oftare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sööt!



Följas via bloglovin'?:)

2012-03-05 @ 23:20:01
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/
Postat av: alvisss

Går du i engelska skolan? :o i stockholm? i så fall vet du vem julia är? :D hon har brunt hår och har klippt sig kort.

2012-03-06 @ 16:09:17
URL: http://alvisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0