Justin Bieber - Under The Mistletoe

swaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggggggg

HEJ BLOGGEN! Nej men tjo. Har fått lite fina saker idag, bland annat en dator >:D
Hehe, nu kan jag ju blogga mer? SUPER.
Men iallafall, det var typ bra. Eller nått.. Pappa sa nyss " VAR BLOGGAR DU OM? SKRIVER DU ATT DETTA INLÄGG ÄR FRÅN MIN FINA DATOR SOM JAG FICK AV MIN SNÄLLA, RARA, SÖTA PAPPA? " Jag ba " Ne......... D:" NEJ MEN NU VET NI DET? >:D
Iallafall, im bored. Måste sova snart, även fast min födelsedag är majs. PUSSHEJDÅ

btw; sött att alla säger grattis ankan istället för anna. puss på er mina små kycklingar.

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: ajjemän, haft en bra dag annars? :)

2012-03-05 @ 21:49:55
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0